Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

The impact of 3G technologies on user acceptance of mobile commerce

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka The impact of 3G technologies on user acceptance of mobile commerce Niels Kortlang
Kod Libristo: 06837971
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2009
The ability to conduct commerce by using mobile devices denotes the next step in the development pro... Cały opis
? points 130 b
221.55
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Congestion detection in WDM Networks M. Ranga Swamy / Miękka
common.buy 187.45
If You're Happy and You Know It Zondervan / Miękka
common.buy 22.72
Embedded System Design Radha Guha / Miękka
common.buy 305.70
Brånemark-System® Novum Sven Egger / Miękka
common.buy 221.55

The ability to conduct commerce by using mobile devices denotes the next step in the development process of electronic business. The growth potential of the mobile commerce segment is generally seen as positive for the future. The tourism industry already offers a variety of different mobile commerce applications services. This study explores factors determining the adoption process of mobile services offered by airlines in a German context as of 2009. Furthermore it examines if the introduction of 3G technologies has a positive impact on users' acceptance of these services. It is found that the acceptance of airlines' mobile services is significantly determined by the ease of use, attitude towards using and behavioural intention. Due to lacking validity, external variables like age, gender, education, profession and past adoption behaviour do not prove to be powerful predictors for the adoption process. However the introduction of 3G technologies has a direct positive impact on perceived ease of use and thus indirectly on attitude towards using. Therefore, this paper certifies a positive influence of 3G technologies on users' adoption of mobile services offered by airlines.

Informacje o książce

Pełna nazwa The impact of 3G technologies on user acceptance of mobile commerce
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 116
EAN 9783639310634
Kod Libristo 06837971
Waga 189
Wymiary 150 x 220 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo