Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

The Impact of Rebranding on Organisational Performance

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka The Impact of Rebranding on Organisational Performance Munyaradzi Mutsikiwa
Kod Libristo: 07013720
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2010
The study sought to explore the impact of rebranding on the performance of the Hotel Industry in Mas... Cały opis
? points 110 b
187.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Perspective Drawing Harry Merritt / Miękka
common.buy 87.91
Disney Favorites - 2nd Edition Hal Leonard Publishing Corporation / Książka
common.buy 102.38
Rebranding Rule Kevin Sharpe / Twarda
common.buy 250.68
Digital Speech Processing Sadaoki Furui / Twarda
common.buy 1 138.46
To Speak for the People Jon Cowans / Miękka
common.buy 252.17
Tradition and Policy Perspectives in Kinship Care Rowena G. Wilson / Miękka
common.buy 242.99
The Effectiveness of Rebranding Patson Chawuruka / Miękka
common.buy 225.53
Corporate and Organizational Identities Bertrand Moingeon / Twarda
common.buy 1 096.75
Political Women Alana Jeydel / Miękka
common.buy 284.81
Therapeutic Interaction Robert Langs / Twarda
common.buy 479.21
Corporate and Organizational Identities Bertrand Moingeon / Miękka
common.buy 346.08

The study sought to explore the impact of rebranding on the performance of the Hotel Industry in Masvingo. With the costs and tasks involved in rebranding one wondered whether rebranding was worth the value to the ultimate performance of the hotel industry or whether it was a source of competitive advantage. In this study an exploratory research design was employed. The major research findings were that the rebranding was a product of the changing economic conditions, changing corporate strategy and changing ownership structure. It was concluded that rebranding was vital for it kept track of the changing business environment and the dynamic nature of customer taste and that a properly implemented rebranding program enhances better perceptions by stakeholders, gains market share and improves profitability of hotels. The major recommendations to the hotels were that rebranding should not be taken as a one off project but it needs to be taken as a process that seeks to align hotels to the changing business conditions and changing tastes of customers. In carrying out future rebranding the hotels should put in place rebranding plans.

Informacje o książce

Pełna nazwa The Impact of Rebranding on Organisational Performance
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 112
EAN 9783846554920
Kod Libristo 07013720
Waga 183
Wymiary 150 x 220 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo