Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

influence of Marketing practices on tourist quality of life

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka influence of Marketing practices on tourist quality of life Juandri Dissel
Kod Libristo: 06842022
Wydawnictwo VDM Verlag, kwiecień 2011
Quality of life, like marketing, is part of everyday life. The number of marketing messages that con... Cały opis
? points 137 b
234.53
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Psychotherapy and the Promiscuous Patient E. Mark Stern / Twarda
common.buy 621.83
Numerische Mathematik. Tl.2 Jochen Werner / Miękka
common.buy 146.54
Checkpointing in heterogenen, verteilten Umgebungen John Mehnert-Spahn / Miękka
common.buy 343.04
Daniel John Ortberg / Miękka
common.buy 40.03
Schafft Literatur Selbstbewusstsein? Kamila Kusmierek / Miękka
common.buy 306.70
Scourge of Europe (Routledge Revivals) L. V. Birck / Twarda
common.buy 1 094.51
Sonoluminescence F. Ronald Young / Twarda
common.buy 832.84

Quality of life, like marketing, is part of everyday life. The number of marketing messages that consumers are exposed to on a daily basis may influence their quality of life. However, for tourism products to survive in this competitive environment, it is important to market their services. With this in mind, it is evident that even before a tourist visits a specific tourism product, this product has an influence on the tourist quality of life through its marketing efforts. Marketing is used to motivate consumers (tourists) to travel through the marketing mix. Motivation is defined as a state of need or condition that drives an individual toward certain types of action that are considered likely to bring about satisfaction. The goal of this research is to determine the influence of marketing practices on tourist quality of life, focusing on the case of ATKV holiday resorts.

Informacje o książce

Pełna nazwa influence of Marketing practices on tourist quality of life
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 60
EAN 9783639349450
ISBN 3639349458
Kod Libristo 06842022
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 100
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo