Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction Fahdzian Merzadi
Kod Libristo: 18177252
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2016
It is all about marketing; that is where the real craft comes in. The best actors do not necessarily... Cały opis
? points 146 b
249.45
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Dzogchen Dalai Lama / Miękka
common.buy 73.29
Kaiser Heinrich VI. J. Haller / Twarda
common.buy 410.53
Tiempo y música JOAN CUSCO / Twarda
common.buy 118.54
Under a Mexican Moon Taylor Clark / Miękka
common.buy 44.73

It is all about marketing; that is where the real craft comes in. The best actors do not necessarily become the biggest stars. And vice versa. (by Dirk Benedict) The best marketing doesn't feel like marketing. (by Tom Fishburne) In marketing I've seen only one strategy that can't miss - and that is to market to your best customers first, your best prospects second and the rest of the world last. (by John Romero)

Informacje o książce

Pełna nazwa The Influence of ServQual and Promotion Toward Customer Satisfaction
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 164
EAN 9783659959653
Kod Libristo 18177252
Waga 262
Wymiary 150 x 220 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo