Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

The Language of Advertising:

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka The Language of Advertising:
Kod Libristo: 38382634
Wydawnictwo LAP LAMBERT Academic Publishing, listopad 2021
Most advertisements are characterized by an intriguing and fascinating use of language because ads d... Cały opis
? points 172 b
294.14
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Ogilvy on Advertising / Miękka
common.buy 58.62
TOP
Hidden Language of Symbols MATTHEW WILSON / Twarda
common.buy 138.30
TOP
Rahan - Intégrale noir et blanc T02 André Chéret / Twarda
common.buy 217.77
TOP
Breakthrough Copywriter Dr Robert C. Worstell / Miękka
common.buy 75.16
Make It Japanese: Simple Recipes for Everyone Sanaë Lemoine / Twarda
common.buy 101.82
How Language Works David Crystal / Miękka
common.buy 60.82
Reality in Advertising Rosser Reeves / Miękka
common.buy 55.71
design psychology MR Michael Gronnerud / Miękka
common.buy 73.45
Language and Power Paul Simpson / Miękka
common.buy 221.88
Advertising: Its Principles, Practice, and Technique Daniel 1883- Starch / Twarda
common.buy 153.03
Persuasion in Advertising Nicholas O´Shaughnessy / Miękka
common.buy 324.11
Sports Finance and Management Jason A. (University of Michigan) Winfree / Miękka
common.buy 266.98

Most advertisements are characterized by an intriguing and fascinating use of language because ads depend on effective language use, among other resources to communicate products' features, benefits and other specific information needed by the audience and influence them. This book examines the language of Nigerian advertising from various pragmatics perspectives ranging from speech acts, indexicality, implicatures, presupposition to Nigerian socio-cultural elements that Nigerian advertisers employ in order to achieve their advertising goals. The book provides a clear pragmatic base for interpreting and understanding the language of advertising within the Nigerian sociocultural environment. Furthermore, the contextual speech act approach adopted in the work provides a good model for the teaching of the language of advertising in Nigerian schools.

Informacje o książce

Pełna nazwa The Language of Advertising:
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2021
Liczba stron 224
EAN 9786203923179
ISBN 6203923176
Kod Libristo 38382634
Waga 352
Wymiary 150 x 220 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo