Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

The New Marketing Analytics: A CMO's Guide to Harnessing Traditional & Big Data To Drive Business Results

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka The New Marketing Analytics: A CMO's Guide to Harnessing Traditional & Big Data To Drive Business Results David E Dirks
Kod Libristo: 18545258
Wydawnictwo Createspace Independent Publishing Platform, październik 2016
THE NEW MARKETING ANALYTICS A clear, common sense guide for implementing an effective data analytics... Cały opis
? points 63 b
107.94
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 13-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


THE NEW MARKETING ANALYTICS A clear, common sense guide for implementing an effective data analytics strategy. In today's world, no matter the industry, businesses and organizations are competing in an information-based marketplace. To effectively

Informacje o książce

Pełna nazwa The New Marketing Analytics: A CMO's Guide to Harnessing Traditional & Big Data To Drive Business Results
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 194
EAN 9781536909197
ISBN 153690919X
Kod Libristo 18545258
Waga 344
Wymiary 178 x 254 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo