Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Paradox of Points

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Paradox of Points Sören Köcher
Kod Libristo: 09250028
In his research, Sören Köcher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude... Cały opis
? points 154 b
261.68
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Enzymes and Enzyme Technology Anil Kumar / Miękka
common.buy 147.39
Wings Of The Dove Henry James / Twarda
common.buy 51.35
Scramble for the Poles Klaus Dodds / Miękka
common.buy 116.07
Developpement d'Exercices En Arts de la Scene De La Durantaye Emilie / Miękka
common.buy 263.07
Deflowered Lyric J J Staples / Twarda
common.buy 126.65
First Amendment Studies in Arkansas Stephen Smith / Miękka
common.buy 132.73
Frank Ramsey and the Realistic Spirit Steven Methven / Twarda
common.buy 562.36
Mr Foote's Other Leg Ian Kelly / Miękka
common.buy 46.86
Teachers, Learners, Modes of Practice David K. Dirlam / Twarda
common.buy 1 042.95
Welkin Weasels (5): Vampire Voles Garry Kilworth / Miękka
common.buy 51.35

In his research, Sören Köcher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium-i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption-on the central consumer decisions in loyalty program memberships. In sum, the results of twelve empirical studies reveal that high magnitude currencies improve the attractiveness of medium collection but entail reluctant medium spending behavior. These findings provide important implications for a more efficient usage of loyalty programs in business practices. In addition, this dissertation discovers a violation of one of the most fundamental assumptions of rational choice theory and thus contributes to a better understanding of when and why people deviate from rational decision-making.

Informacje o książce

Pełna nazwa Paradox of Points
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 163
EAN 9783658095420
ISBN 3658095423
Kod Libristo 09250028
Waga 2454
Wymiary 148 x 210 x 212
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo