Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Phenomenon of Cult Brands

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Phenomenon of Cult Brands Dimitri Wittwer
Kod Libristo: 09071871
Wydawnictwo Books on Demand, październik 2014
Cult Brands belong to the world s most powerful brands and have thus increasingly garnered attention... Cały opis
? points 157 b
267.12
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Half Lost Sally Green / Miękka
common.buy 38.08
Absorbent Mind Maria Montessori / Twarda
common.buy 148.16
Hyla Melanie W McComb / Miękka
common.buy 67.79
Michael John Osborn / Miękka
common.buy 105.68
Joomla! 3 Beginner's Guide Eric Tiggeler / Miękka
common.buy 242.69
Access Denied Lynn Sutton / Twarda
common.buy 392.55
Information Sources in Grey Literature Peter Auger / Twarda
common.buy 946.95
Distinctive People Brain R Talbot / Miękka
common.buy 156.64
French at Home Albert Rhodes / Twarda
common.buy 120.44

Cult Brands belong to the world s most powerful brands and have thus increasingly garnered attention and sparked interest. To date though, there is no common understanding of what a cult brand actually is. As a pioneer in this field, Dimitri Wittwer focused his dissertation on these kinds of brands. In his research he revealed the key characteristics of cult brands, drawing on interdisciplinary literature and both qualitative and quantitative research with more than 5,000 participants ranging from con- sumers to experts in a variety of disciplines. The author empha- sizes the strong relevance of a brand s cultural change orienta- tion in its evolution to becoming a cult brand and develops two models: the Cult Brand Model focusing on building cult brands and the Cult Brand Status Scale allowing the measurement of a brand s cult status from a consumer perspective.

Informacje o książce

Pełna nazwa Phenomenon of Cult Brands
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 208
EAN 9783735795144
ISBN 3735795145
Kod Libristo 09071871
Wydawnictwo Books on Demand
Waga 254
Wymiary 148 x 210 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo