Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Psychology of Innovation in Organizations

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Psychology of Innovation in Organizations David H. Cropley
Kod Libristo: 09254418
Wydawnictwo Cambridge University Press, lipiec 2015
In today's highly competitive market, organizations increasingly need to innovate in order to surviv... Cały opis
? points 123 b
209.36
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-13 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Dog Man Dav Pilkey / Miękka
common.buy 42.80
TOP
Practical Jinn Magick Corwin Hargrove / Miękka
common.buy 88.61
Hravá školní družina 1 neuvedený autor / Miękka
common.buy 16.96
Heart of Ice Dave Morris / Miękka
common.buy 48.79
Moderní nordic walking Lucia Okoličányová / Miękka
common.buy 36.41
Macbeth Linzy Brady / Miękka
common.buy 47.29
scambio John Grisham / Twarda
common.buy 106.97
Pickups, Windings and Magnets... Mario Milan / Miękka
common.buy 106.27
Nordic walking Pino Dellasega / Miękka
common.buy 98.49
Zombies and Shit Carlton Mellick III / Miękka
common.buy 92.00
Complete Guide to Nordic Walking Gill Stewart / Miękka
common.buy 142.30
Schwarzer Mops (Puzzle) Oliver Pinkoss / Gra
common.buy 136.71
Red Planet William John Locke / Miękka
common.buy 155.07
Nordic Walking Kamila Arndt / Miękka
common.buy 238.10
Magie der Geschichten Michael Neumann / Miękka
common.buy 198.78

In today's highly competitive market, organizations increasingly need to innovate in order to survive. Drawing on a wealth of psychological research in the field of creativity, David H. Cropley and Arthur J. Cropley illustrate practical methods for conceptualizing and managing organizational innovation. They present a dynamic model of the interactions between four key components of creativity - product, person, process, and press - which function as building blocks of innovation. This volume sheds new light on the nature of innovative products and the processes that generate them, the psychological characteristics of innovative people, and the environments that facilitate innovation. It also fills a significant gap in the current literature by addressing the paradoxical quality of organizational innovation, which may be both helped and hindered by the same factors. The authors demonstrate that with proper measurement and management, organizations can effectively encourage individuals to produce and take advantage of novel ideas.

Informacje o książce

Pełna nazwa Psychology of Innovation in Organizations
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 260
EAN 9781107459175
ISBN 1107459176
Kod Libristo 09254418
Waga 388
Wymiary 153 x 231 x 27
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo