Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Quality of Service Delivery and Customer Satisfaction

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Quality of Service Delivery and Customer Satisfaction Habtamu Mekonnen Awoke
Kod Libristo: 06835267
Wydawnictwo VDM Verlag, sierpień 2010
Those organizations providing service are demanded to assess frequently the quality of their service... Cały opis
? points 137 b
234.17
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Cadaver Dog Handbook Andrew Rebmann / Twarda
common.buy 1 139.81
Winter Climate Change in Ontario, Canada Arezoo Amili / Miękka
common.buy 322.43
Britain and European Union Max Beloff / Miękka
common.buy 285.44
Her Majesty's Inspectorate of Schools Since 1944 John E. Dunford / Miękka
common.buy 313.73

Those organizations providing service are demanded to assess frequently the quality of their service delivery. By doing so and adjusting their service performances according to the expectations of their customers enable them to survive, compete and ultimately assist them to sustain in that business line. Currently, organizations are attempting to achieve increased customer satisfaction by focusing on the quality of the service being provided. This book, therefore, demonstrates the technique to assess the quality of service delivery and customer's satisfaction of bank industry. The author used descriptive survey research design to acquire pertinent and appropriate answers for the research questions. A total of 100 respondents were selected based on convenient sampling method and questionnaires were designed based on SERVQUAL model for measuring customer perceptions and expectations of service in five dimensions of service quality that consists of tangibles, reliability, responsiveness, assurance, and empathy. The data was analyzed by using descriptive statistics and SPSS version 16.

Informacje o książce

Pełna nazwa Quality of Service Delivery and Customer Satisfaction
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 88
EAN 9783639280807
ISBN 3639280806
Kod Libristo 06835267
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 141
Wymiary 152 x 229 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo