Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Volkswagen Group

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Volkswagen Group
Kod Libristo: 32987251
Wydawnictwo LAP LAMBERT Academic Publishing, czerwiec 2020
The ability to identify an organization's SWOT is much more rewarding for business managers when the... Cały opis
? points 113 b
192.68
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The 1000 Dot-to-Dot Book: Cityscapes Thomas Pavitte / Miękka
common.buy 47.03
TOP
The Legend of Zelda: Hyrule Historia Eiji Aonuma / Twarda
common.buy 134.20
TOP
Bridgerton: The Viscount Who Loved Me Julia Quinn / Miękka
common.buy 43.02
TOP
This is Going to Hurt Adam Kay / Miękka
common.buy 47.64
TOP Wyprzedaż
WE HUNT THE FLAME Hafsah Faizal / Twarda
common.buy 65.29
TOP
Sweet Temptation Cora Reilly / Miękka
common.buy 65.49
TOP
ACT Made Simple Russ Harris / Miękka
common.buy 157.57
TOP
Healing Code Alexander Loyd / Miękka
common.buy 64.99
Grimm Tales Philip Pullman / Twarda
common.buy 82.24
Princeton Field Guide to Dinosaurs Gregory S. Paul / Twarda
common.buy 158.58
Damaged Like Us Krista Ritchie / Miękka
common.buy 55.76
Complete Book of Classic Volkswagens John Gunnell / Twarda
common.buy 161.18
Legend of Zelda, Vol. 7 Akira Himekawa / Miękka
common.buy 43.72

The ability to identify an organization's SWOT is much more rewarding for business managers when the acquired knowledge is applied in strategic decision-making processes. This path-breaking book explains the importance of making good decisions in business. It is suitable for scholars, entrepreneurs, and business managers. The purpose is to empower readers to make the best possible choice and get more of what they truly want from every decision. More importantly, our business and personal lives are marked by a stream of decisions which may be small or big as well as strategic or life-altering. But the efficiency of an organization's decision-making and implementation processes is what truly matters. This book gives you a framework, thinking tools and practical examples - from the Volkswagen Group - to help improve your odds of creating stakeholder value and achieving sustainable profits from every choice.Business leaders who wish to remain relevant and stay ahead of competition in global markets must evolve a "Value Creation" culture in order to properly balance company objectives with the interests of Employees, Customers, Investors, and the Marketplace.

Informacje o książce

Pełna nazwa Volkswagen Group
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2020
Liczba stron 68
EAN 9786202670319
ISBN 6202670312
Kod Libristo 32987251
Waga 113
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo