Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour Wolfgang Ziniel
Kod Libristo: 05296073
Third-Party Product Reviews (TPPRs) are neutral (as far as the producers' interests are concerned) a... Cały opis
? points 154 b
261.68
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Consumer Behaviour and Sustainable Fashion Consumption Subramanian Senthilkannan Muthu / Twarda
common.buy 469.91
Young Consumer Behaviour Ayantunji Gbadamosi / Miękka
common.buy 252.00
CÓMO DISCUTIR CON UN GATO JAY HEINRICHS / Miękka
common.buy 63.52
Steel Toe Review: Volume I M. David Hornbuckle / Miękka
common.buy 40.78
Sirius, 5 Audio-CD Jonathan Crown / CD Audio
common.buy 93.43
Double Faith Mantazima Nkomo / Miękka
common.buy 87.65
Global Consumer Behavior Ammi / Twarda
common.buy 908.01
Understanding Consumer Financial Behavior W. Fred Van Raaij / Twarda
common.buy 608.73

Third-Party Product Reviews (TPPRs) are neutral (as far as the producers' interests are concerned) and consumer-orientated product tests that are carried out by experts. The reviews are published in special interest magazines like PC-World, Runner's World, Decanter or Wine Advocate and on the magazines' web pages respectively. Market observations provide strong evidence that Third-Party Product Reviews (TPPRs) significantly influence the success or failure of the products evaluated. Apart from purely descriptive contributions, however, there have not been any studies so far that examine the impact of such test information on purchase behaviour. This work aims at diminishing this gap in marketing research by theoretically and expermientally studying the relevance or TPPRs for product choice decisions on the one hand and for perceived quality, perceived value and purchase intentions on the other hand.

Informacje o książce

Pełna nazwa Third Party Product Reviews and Consumer Behaviour
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 183
EAN 9783834936325
ISBN 3834936324
Kod Libristo 05296073
Waga 2753
Wymiary 148 x 12 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo