Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Tools for Innovation

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Tools for Innovation Arthur B. Markman
Kod Libristo: 04518853
Wydawnictwo Oxford University Press Inc, sierpień 2009
It is widely known that innovation is crucial to sustain success in business, government, and engine... Cały opis
? points 210 b
357.96
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Infinite Jest David Foster Wallace / Twarda
common.buy 133.52
TOP
Oxford Primary Thesaurus Susan Rennie / Miękka
common.buy 57.97
Epic Tomatoes Craig LeHoullier / Miękka
common.buy 71.04
Spielerisch Deutsch lernen Marion Techmer / Miękka
common.buy 64.46
Little Book of Big Change Amy Johnson / Miękka
common.buy 67.65
Clinical Doppler Ultrasound Myron A Pozniak / Twarda
common.buy 337.10
How to Draw the Cat (Reprint Edition) Mabel L. Greer / Miękka
common.buy 66.15
Gimlie, 1 Audio-CD orvus Corax / CD Audio
common.buy 91.30
Logic of Persecution Martin H. Redish / Miękka
common.buy 121.94
Oxford Handbook of Crime and Public Policy Michael H. Tonry / Twarda
common.buy 1 016.51

It is widely known that innovation is crucial to sustain success in business, government, and engineering. But capturing the effective means of fostering innovation remains elusive. How can organizations actively promote innovation, which arises from a complex combination of cognition and domain expertise? Researchers across an array of fields are studying innovation, with exciting new findings suggesting that science is beginning to understand how it can be cultivated. It is now more important than ever for seemingly distant fields to share conclusions and, in concert, translate them into viable applications. In this unique and exciting collaboration, engineers, cognitive scientists, psychologists, computer scientists, and marketers explore the practical methods that support innovation and creative design, from different ways of thinking and conceptualizing to computer-based tools. The authors present research on processes as well as on the evaluation of existing methods. Their lessons drawn are at the forefront of the interdisciplinary movement to use science to help organizations thrive.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo