Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Tourism and Leisure Experience

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Tourism and Leisure Experience Michael Morgan
Kod Libristo: 05096942
Wydawnictwo Channel View Publications Ltd, wrzesień 2010
People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or... Cały opis
? points 314 b
534.82
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


War for American Independence Samuel B. Griffith / Miękka
common.buy 123.83
Romeo and Juliet Alistair McCallum / Twarda
common.buy 88.94
Samuel I and II H.Percival Smith / Twarda
common.buy 907.03
Stress Counselling Albert Ellis / Miękka
common.buy 328.22
Schriftspracherwerb und Lesestoerungen Paula Hesse / Miękka
common.buy 167.90
Strukturen Des Denkens Günter Dux / Twarda
common.buy 308.63
Nick J S Huntlands / Miękka
common.buy 55.16
Kings and Camels Grant C. Butler / Miękka
common.buy 142.92
Dad And Me In Png Lizzy Ainsworth / Miękka
common.buy 50.96
Milas Ferientagebuch: Mallorca, 2 Audio-CDs Bianka Minte-König / CD Audio
common.buy 49.36

People do not buy products, or even services; they purchase the total experience that the product or service provides. Experience management is seen as the way to remain competitive in markets where globalisation and technology have turned products and services into commodities. This book draws together academic and practitioner insights into the consumer experience by combining the perspectives of the tourist consumer with that of experience managers, supported by examples from tourism, leisure, hospitality, sport and event contexts. With contributions from established and emerging international scholars, it is organised into three sections: understanding experiences, researching experiences and managing experiences. It aims to provide students, researchers and managers with a stimulating overview of the current research and managerial issues in the field and as well as a resource to guide their further reading.

Informacje o książce

Pełna nazwa Tourism and Leisure Experience
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 264
EAN 9781845411497
ISBN 1845411498
Kod Libristo 05096942
Waga 524
Wymiary 162 x 234 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo