Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing Rene Schmutzler
Kod Libristo: 13498654
Wydawnictwo WHU Publishing, październik 2016
Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consum... Cały opis
? points 226 b
387.10
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Shogun James Clavell / Miękka
common.buy 50.36
TOP
The Art of the Last of Us Naughty Dog Studios / Twarda
common.buy 221.00
TOP
Crossing the Chasm, 3rd Edition Geoffrey A. Moore / Miękka
common.buy 92.70
TOP
C Programming K N King / Miękka
common.buy 364.98
Pillars of the Earth Ken Follett / Miękka
common.buy 41.62
Category Management Handbook Cordell / Miękka
common.buy 222.60
Scarlet Feather Maeve Binchy / Miękka
common.buy 47.25
Flower Class Corvettes: Shipcraft Special John Lambert / Miękka
common.buy 88.37
Retail Category Management Alexander Hübner / Miękka
common.buy 720.22
Wyprzedaż
Shopper Marketing Markus Stahlberg / Twarda
common.buy 163.28
Trade Marketing Focus Bsc Ma Pa Basheer / Miękka
common.buy 56.40
Shopper Marketing Paul Barnett / Miękka
common.buy 75.00
Plutarch Plutarch / Miękka
common.buy 168.61

Shopper marketing, category management, and trade marketing have ranked high on the agenda of consumer goods manufacturers over the last years. They are key to keeping the interaction with increasingly consolidated retailers on eye-level and move the discussions beyond negotiations of trade terms. Yet, many manufacturers still struggle to successfully implement shopper marketing, category management, and trade marketing as functional units in their marketing and sales organization. René Schmutzler describes how different manufacturers have solved this challenge. He carves out key variables and determinants to be considered in designing the organization. He identifies organizational clusters through qualitative field research. The book closes with a summary of learnings that one consumer goods manufacturer made during the change of its marketing and sales organization. The WHU on Sales - Research Series publishes applied research on selling and sales management. It is targeted at academics, students, and managers interested in sales and marketing research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Trade Marketing, Category Management, and Shopper Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 252
EAN 9783732380107
ISBN 3732380106
Kod Libristo 13498654
Wydawnictwo WHU Publishing
Waga 444
Wymiary 243 x 170 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo