Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Traders as drivers of common bean marketing in Karagwe, Tanzania

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Traders as drivers of common bean marketing in Karagwe, Tanzania Cypridion Mushongi
Kod Libristo: 06834169
Wydawnictwo VDM Verlag, czerwiec 2010
In recent years, the share of marketable food surplus has progressively increased in Tanzania & in d... Cały opis
? points 137 b
233.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Maria Treben's Cures Maria Treben / Miękka
common.buy 77.53
Finance (No. 3) Bill Vol. 10 Donna Smith / Miękka
common.buy 233.81
Lifelong Learning and the University R.K.S. Taylor / Miękka
common.buy 134.22
Lineamientos Psicoterapeuticos Yurbin María Aguilar Yépez / Miękka
common.buy 280.22
Afro-Bolivian Spanish John M. Lipski / Miękka
common.buy 179.42
Der Armbanduhrenmarkt in Deutschland Ralf Rotzek / Miękka
common.buy 354.56

In recent years, the share of marketable food surplus has progressively increased in Tanzania & in developing countries. Hence, efficiency in food marketing has become an important determinant of consumers' living cost & producers' income. Yet, food marketing has received less than sufficient scrutiny compared to farming. Scanty empirical evidence available is powerless relative to the deep rooted popular belief that traders exploit peasant and consumers. This belief based on weak empirical ground has often been used to justify government interventions into market, which contradict the interests of both farmers and consumers. This book, therefore, provide an empirical results on performance of traders. Specifically, it looks into socio-economic characteristics of farmers and traders; marketing channels; structure, conduct and performance; marketing cost/margin and factors influencing traders' gross margin. The book should complement efforts to improve marketing system, and be useful to students and professionals in economics, business and rural development. It should also prove useful to development policy analysts and researchers working in National Agricultural Research System.

Informacje o książce

Pełna nazwa Traders as drivers of common bean marketing in Karagwe, Tanzania
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 68
EAN 9783639268829
ISBN 3639268822
Kod Libristo 06834169
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 113
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo