Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Transnational Media and Contoured Markets

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Transnational Media and Contoured Markets Amos Owen Thomas
Kod Libristo: 04684762
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, czerwiec 2006
In the context of Asia, where most of the world's population lives, this book analyses how globaliza... Cały opis
? points 77 b
131.98
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


LAST POLAR BEAR Jean Craighead George / Twarda
common.buy 61.33
Meine Berufung André Heresch / Miękka
common.buy 49.00
Pecans Kathleen Purvis / Twarda
common.buy 72.75
Splice ATKINSON / Miękka
common.buy 90.69
Violence of Scripture Eric A. Seibert / Miękka
common.buy 150.82
Marionetten, 5 Audio-CD John Le Carré / CD Audio
common.buy 67.94
Keyboard Play-Along Stevie Wonder / Miękka
common.buy 99.71
Starch / Twarda
common.buy 798.26
La Repr sentation Mariale En B arn Et Pays Basque, 1854 - 1954 Isabelle Croizier Varillon / Miękka
common.buy 388.25
Hot Tips for Speakers Mark Reardon / Miękka
common.buy 144.11

In the context of Asia, where most of the world's population lives, this book analyses how globalization of the media and advertising has occurred within the larger context of economic, political, social and cultural processes within regions, nation-states, and transborder ethnic communities. It demonstrates that growth was influenced not just by governments and policy-makers but also by the management decisions of media owners, cable operators, satellite providers, advertising agencies, marketers, software developers and other players, whether pro-active or reactive. The author documents and examines the responses of domestic and regional marketers as well as their advertising agencies to the new media alternatives. Not only does this book make clear the processes of television and advertising globalization in selected Asian markets, it also raises important socio-ethical issues that need to be addressed in managing newer electronic media in other emerging markets around the world. This is a companion volume to Imagi-Nations and Borderless Television: Media, Culture and Politics Across Asia (SAGE, 2005).

Informacje o książce

Pełna nazwa Transnational Media and Contoured Markets
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 268
EAN 9780761934844
ISBN 0761934847
Kod Libristo 04684762
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 336
Wymiary 139 x 215 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo