Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Travel Industry, 3rd Edition

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Travel Industry, 3rd Edition Chuck Y. Gee
Kod Libristo: 04889405
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, styczeń 1997
The Travel Industry Third Edition What makes a positive visitor experience? Authors Chuck Y. Gee, Ph... Cały opis
? points 442 b
753.46
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Challenger Sale Matthew Dixon / Miękka
common.buy 71.16
TOP
Jemné umenie mať veci v p**i Mark Manson / Miękka
common.buy 45.54
Terapie sdílením Ester Geislerová / Miękka
common.buy 47.44
Kráľovná v tieňoch Sarah J. Maas / Miękka
common.buy 69.56
Búrka v impériu Sarah J. Maas / Miękka
common.buy 69.56
Koruna z temnoty Sarah Janet Maas / Miękka
common.buy 61.25
Wish Can Change Your Life Gahl Sasson / Miękka
common.buy 74.37
Warwick China John Rader / Twarda
common.buy 120.61
Climate Change in the Great Lakes Region Thomas Dietz / Twarda
common.buy 161.15
Dancing in the Wilderness Samantia Cassidy / Miękka
common.buy 48.94
Optimization Theory Hubertus Th. Jongen / Miękka
common.buy 518.12
Measure of the Man John Ciardi / Miękka
common.buy 84.98
Meanings Krister Stendahl / Miękka
common.buy 130.82
Introduction to Contemporary Civilization in the West Contemporary Civilization Staff of Columbia College / Twarda
common.buy 459.76

The Travel Industry Third Edition What makes a positive visitor experience? Authors Chuck Y. Gee, Ph.D., DPS (Hon.), James C. Makens, Ph.D., and Dexter J.L. Choy, Ph.D. assert that public policies--local, regional, and even global--play a vital role in defining the quality of a visitor's experience. The savvy hospitality and travel professional will not only understand these influences, but know how to shape them. The Travel Industry helps the student achieve both goals. This innovative third edition focuses on topics of a more global nature, such as concepts of trade barriers as impediments to promoting international travel and tourism. Specific illustrations are offered on how government policies, including diplomatic recognition, will affect tourism trade relationships. The third edition also covers current U.S. policies and reciprocal acts to promote tourism exchanges with other countries, as well as a special section on the amusement, entertainment, and retail product aspects of tourism. Other highlights of the third edition include: the impact of technology on travel distribution systems ticketless travel leading to a redefining of the role of tomorrow's travel agents expanded text on land transportation, including discussions on NAFTA's effect on rail travel information on tourist business enterprises technology and the international hotel business. To enhance student learning, every chapter of The Travel Industry offers study objectives, key terms, illustrations, industry vignettes, a summary, discussion questions, and suggested assignments.

Informacje o książce

Pełna nazwa Travel Industry, 3rd Edition
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1997
Liczba stron 512
EAN 9780471287742
ISBN 0471287741
Kod Libristo 04889405
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 1248
Wymiary 187 x 265 x 34
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo