16 126 809 książek w 175 językach
Jednak się nie przyda? Nic nie szkodzi! U nas możesz zwrócić towar do 30 dni
Bon prezentowy to zawsze dobry pomysł. Obdarowany może za bon prezentowy wybrać cokolwiek z naszej oferty.
30 dni na zwrot towaru
Autorka ukazuje w wielostronnym i wieloplaszczyznowym ujeciu ewolucje marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestie, jakie zmiany w tych obszarach warunkuja rozwoj praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrujac je odpowiednimi, obrazowymi przykladami. Poza kontekstem ekonomicznym i spolecznym uwzglednia w swej analizie kontekst kulturowy, dzieki czemu ksiazka wlacza sie w nurt tak obecnie - w dobie niewygaslego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, calosciowych ujec dlugofalowego rozwoju kluczowych obszarow gospodarki rynkowej. Jest to publikacja wazna nie tylko dla badaczy i ekspertow zajmujacych sie marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, ktorzy zajmuja sie innymi obszarami gospodarki. Moga dzieki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzec na interesujace ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistow, ale takze socjologow i psychologow, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk spolecznych.