Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Ultimate Secrets of Advertising

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Ultimate Secrets of Advertising John Philip Jones
Kod Libristo: 04156422
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, grudzień 2001
* Does advertising work? * How does advertising work? * How much advertising works? * How can adv... Cały opis
? points 362 b
614.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Communing with the Spirits Martin Coleman / Miękka
common.buy 75.77
Mindworks Anne Linden / Miękka
common.buy 78.66
Essentials of Licensing Intellectual Property Paul J. Lerner / Miękka
common.buy 165.01
Franklin Andrew Lambert / Miękka
common.buy 69.49
Brazilian Popular Music Lorraine Leu / Twarda
common.buy 545.81
Narrators and Novelists Barbara Hardy / Twarda
common.buy 547.10

* Does advertising work? * How does advertising work? * How much advertising works? * How can advertising be measured and made accountable? The last question effectively sums up the principal topic of this work. This accountability can only be answered by finding a way of calculating the financial return from advertising during a finite period (factoring out all other influences on the sales of a brand), and comparing this return to the cost of the investment. Based on state-of-the-art research, this work is a thorough study of advertising accountability and the comparison of investment and return. John Phillip Jones analyzes and clarifies the latest research into terms that professionals and students can use. He provides answers to the principal questions facing advertising professionals today, setting out a methodology that covers the creative process, budgets and media with the ultimate goal of the measurement of effect. This volume makes an excellent research aid that will enhance skills and assist in the study of advertising and marketing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ultimate Secrets of Advertising
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2001
Liczba stron 256
EAN 9780761922445
ISBN 076192244X
Kod Libristo 04156422
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 350
Wymiary 152 x 226 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo