Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Uncommon Service

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Uncommon Service Frei Frei
Kod Libristo: 04463184
Wydawnictwo Harvard Business Review Press, luty 2012
Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight u... Cały opis
? points 72 b
123.66
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Age of AI Eric Schmidt / Miękka
common.buy 47.60
TOP
Getting to Yes Roger Fisher / Miękka
common.buy 60.12
TOP
Emotional Intelligence 2.0 Travis Bradberry / Twarda
common.buy 92.59
TOP
Steve Jobs Walter Isaacson / Twarda
common.buy 119.55
TOP
The Tipping Point Malcolm Gladwell / Miękka
common.buy 51.60
TOP
Lean In Sheryl Sandbergová / Miękka
common.buy 54.01
Reinventing Organizations Frederic Laloux / Miękka
common.buy 113.74
Nuts! Kevin Freiberg / Miękka
common.buy 71.35
Strategy Safari Henry Mintzberg / Miękka
common.buy 74.66
Built To Last James C Collins / Twarda
common.buy 120.06
Hard Truth About Soft Skills Peggy Klaus / Miękka
common.buy 67.94

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance -- for as long as it takes to calm the customer down and fix whatever foul-up jeopardized the relationship. In Uncommon Service, Frances Frei and Anne Morriss show how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function. That means weaving service tightly into every core decision your company makes. The authors reveal a transformed view of service, presenting an operating model built on tough choices organizations must make: * How do customers define "excellence" in your offering? Is it convenience? Friendliness? Flexible choices? Price? * How will you get paid for that excellence? Will you charge customers more? Get them to handle more service tasks themselves? * How will you empower your employees to deliver excellence? What will your recruiting, selection, training, and job design practices look like? What about your organizational culture? * How will you get your customers to behave? For example, what do you need to do to get them to treat your employees with respect? Do you need to make it easier for them to use new technology? Practical and engaging, Uncommon Service makes a powerful case for a new and systematic approach to service as a means of boosting productivity, profitability, and competitive advantage.

Informacje o książce

Pełna nazwa Uncommon Service
Autor Frei Frei
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 272
EAN 9781422133316
ISBN 1422133311
Kod Libristo 04463184
Waga 498
Wymiary 163 x 233 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Think Like a Monk Jay Shetty / Miękka
common.buy 66.44
TOP
Slaughterhouse-Five Kurt Vonnegut / Miękka
common.buy 37.27
TOP
Persepolis I & II Marjane Satrapi / Miękka
common.buy 46.09
TOP
The Great Game of Business Jack Stack / Miękka
common.buy 72.75
TOP
SQL Cookbook Robert de Graaf / Miękka
common.buy 228.90
Dmitry Markov - #draft Markov / Twarda
common.buy 281.11
One of Us is Back Karen M. McManus / Miękka
common.buy 33.76
Great Game of Business Jack Stack / Miękka
common.buy 47.60
Tigers in Combat / Miękka
common.buy 115.44

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo