Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Unconscious Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Unconscious Marketing Sam Page
Kod Libristo: 11620092
Wydawnictwo NeuroTriggers, sierpień 2015
How Do People Really Make Decisions? We all... Cały opis
? points 53 b
89.53
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Marketing 4.0 Philip Kotler / Twarda
common.buy 93.92
TOP
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Miękka
common.buy 37.38
TOP
Buyology Martin Lindstrom / Miękka
common.buy 61.51
TOP
Business Secrets from the Bible Daniel Lapin / Twarda
common.buy 115.06
Encyclopedia of Furniture Joseph Aronson / Twarda
common.buy 136.79
Digital Neuromarketing Sam Page / Miękka
common.buy 105.68
Nackt unter Wölfen Bruno Apitz / Miękka
common.buy 48.95
Neuromarketing / Miękka
common.buy 66.10
Leonardo Da Vinci: Extraordinary Machines David Hawcock / Twarda
common.buy 102.59
Sensory Marketing Bertil Hulten / Twarda
common.buy 331.03
LEFT DROWNING Jessica Park / Miękka
common.buy 44.86
World Without Jews Karl Marx / Miękka
common.buy 45.56
HuNa your Life Markus Hitzler / Miękka
common.buy 151.25
Deep in the Heart Sharon Sala / Miękka
common.buy 41.47
Urban Planner Nel Yomtov / Miękka
common.buy 60.81

How Do People Really Make Decisions? We all like to believe that logic, facts, and common sense play a role in our decision-making processes. But that's rarely the case. More often than not, we use unconscious mental shortcuts to help us evaluate the choices that are laid out before us. Sometimes these shortcuts are based on prior information, and sometimes they're based on faulty assumptions we make about the data we're working with. These mental shortcuts are called cognitive biases, or heuristics. None of us are immune to them. We all use them in our decision-making process, whether we're aware of it, or not. Whatever product or service you're marketing, everything you do is about getting customers to make a choice - and cognitive biases affect every choice we make. In reading this book, you'll come to discover how you can take advantage of these biases we're all predisposed with. How you can use them to acquire more customers, and multiply your sales. And all without them knowing what you're doing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Unconscious Marketing
Autor Sam Page
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 196
EAN 9780994390202
ISBN 0994390203
Kod Libristo 11620092
Wydawnictwo NeuroTriggers
Waga 293
Wymiary 152 x 229 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo