Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Urban Destination Marketing in Contemporary Europe John Heeley
Kod Libristo: 08878265
Wydawnictwo Channel View Publications Ltd, luty 2015
This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to re... Cały opis
? points 314 b
536.28
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


MASTERPIECES FOR MARIMBA Thomas McMillan / Miękka
common.buy 38.98
Blaze of Obscurity Clive James / Miękka
common.buy 47.09
Collected Essays of Ralph Ellison Ralph Ellison / Miękka
common.buy 79.57
Misses Mallett Young / Miękka
common.buy 105.73
People Factor W. Scott Gould / Miękka
common.buy 157.14
Inequality and Economic Policy Tom Church / Twarda
common.buy 76.86
The Light in the Hallway Amanda Prowse / Digital
common.buy 72.55
John Wesley's Values--and Ours Rem B Edwards / Miękka
common.buy 157.44
Zapowiedź
L'Europe des Religions Richard Friedli / Miękka
common.buy 363.09
What Kind of Regionalism? Josefina Syssner / Miękka
common.buy 449.69
Lion Cub of Prague David Kuhr Moshe / Twarda
common.buy 289.63

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs). While analysing and critically assessing the current destination marketing paradigm, the author outlines the basis for a paradigm change. The new theory accommodates the anomalies and counter-instances associated with the existing paradigm and addresses the question of what in the future might best underpin urban DMO marketing operations. The book contains 21 in-depth interviews with senior DMO executives to allow practitioners to describe in their own words how they conduct their destination marketing activities.

Informacje o książce

Pełna nazwa Urban Destination Marketing in Contemporary Europe
Autor John Heeley
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 192
EAN 9781845414931
ISBN 1845414934
Kod Libristo 08878265
Waga 460
Wymiary 241 x 162 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo