Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Value Creation of Firm-Established Brand Communities

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Value Creation of Firm-Established Brand Communities Philipp Wiegandt
Kod Libristo: 08924196
Wydawnictwo Springer Fachmedien Wiesbaden, grudzień 2009
Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community... Cały opis
? points 154 b
261.85
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Christians Belong to Israel Harry Mark / Miękka
common.buy 60.07
Thick Blue Line Ernest Naspretto / Miękka
common.buy 105.47
That Jazz Joan Liburd / Twarda
common.buy 139.80
Immediately Before Adam Michael Starr / Twarda
common.buy 125.03
Flugel Der Lowin Valerie J. Long / Miękka
common.buy 56.47

Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community has on the brand loyalty and word-of-mouth communication of its members over time. He finds that establishing a firm-established brand community creates value for both the company and their customers.

Informacje o książce

Pełna nazwa Value Creation of Firm-Established Brand Communities
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 211
EAN 9783834921239
ISBN 9783834921239
Kod Libristo 08924196
Waga 283
Wymiary 148 x 210 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo