Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Verhaltensbeeinflussung Durch Sozialmarketing

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Verhaltensbeeinflussung Durch Sozialmarketing Julia Thaler
Kod Libristo: 01784430
Wydawnictwo Gabler Verlag, czerwiec 2012
Verschiedenen sozialen und gesellschaftlichen Herausforderungen wird mit Sozialmarketingkampagnen be... Cały opis
? points 167 b
283.77
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Quantum Superposition Mark P. Silverman / Miękka
common.buy 423.46
Conflict David Graham Phillips / Miękka
common.buy 130.31
Show and Tell Andres Lepik / Miękka
common.buy 154.44
Azorean Legends as Folklore Regina Oberschelp De Meneses / Twarda
common.buy 135.10
Berechnung Und Bemessung Elektrischer Maschinen Johannes Klamt / Miękka
common.buy 307.90
Luxus Und Nachhaltigkeit Gesa Prüne / Miękka
common.buy 377.20
Federalism on Trial Paul Nolette / Twarda
common.buy 263.93
Notes and Emendations to the Text of Shakespeare's Plays John Payne CollierNicholas Esterhazy Stephen Armytage HamiltonThomas Duffus Hardy / Miękka
common.buy 415.49
Selected Epigrams Martial / Miękka
common.buy 135.10
Warfare in the Latin East, 1192-1291 Christopher Marshall / Miękka
common.buy 222.74
Was sich nicht sagen lasst Joachim Bromand / Twarda
common.buy 468.93

Verschiedenen sozialen und gesellschaftlichen Herausforderungen wird mit Sozialmarketingkampagnen begegnet. Anhand dieser Kampagnen thematisieren bspw. Nonprofit-Organisationen und öffentliche Institutionen wichtige Problemfelder. Sowohl Wissenschaft als auch Praxis stehen der Herausforderung gegenüber, eine möglichst wirksame Ausgestaltung dieser unterschiedlichen Kampagnen zu entwickeln, damit diese eine intendierte Verhaltensänderung bestmöglich fördern. Julia Thaler gibt einen Überblick über bestehende wissenschaftliche Erkenntnisse zur Wirksamkeit von Sozialmarketing und analysiert theoretisch sowie mittels eines experimentellen Designs dessen Wirksamkeit, insbesondere die Ausgestaltung des zeitlichen und sozialen Framing im Kontext von prosozialem und individuellem Verhalten.

Informacje o książce

Pełna nazwa Verhaltensbeeinflussung Durch Sozialmarketing
Autor Julia Thaler
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 177
EAN 9783834942708
ISBN 3834942707
Kod Libristo 01784430
Wydawnictwo Gabler Verlag
Waga 240
Wymiary 148 x 210 x 11
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo