Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Viral Marketing within Social Networking Sites

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Viral Marketing within Social Networking Sites Sven Wilde
Kod Libristo: 05283770
Wydawnictwo Grin Publishing, marzec 2013
Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Cały opis
? points 159 b
269.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Noch ein DINGS Hajo Bücken / Gra
common.buy 65.90
Pigeons and Doves Eustace Barnes / Twarda
common.buy 424.76
King Kong, 1 Blu-ray (Extended Edition) Jamie Selkirk / Blu-ray
common.buy 73.58
Pragmatic Approaches to Shakespeare Juhani Rudanko / Twarda
common.buy 491.57
Sonatas for Piano SERGE PROKOFIEFF / Nuty
common.buy 185.35
Polar Remote Sensing Robert Massom / Twarda
common.buy 1 395.05
Saint Bartholomew's Eve a Tale of the Huguenot Wars George Alfred Henty / Miękka
common.buy 179.47

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, University of Siegen (Fakultät III), language: English, abstract: Primarily, a review on theoretical foundations and the history of Viral Marketing is shown. Based on this a variety of different definitions were analysed to set up a practical definition for this thesis. Thereafter, possible targets of Viral Marketing are illustrated, followed by necessary elements of Viral Marketing campaigns, and finally by an approach to measure the effectiveness. By means of an online questionnaire, a survey was conducted to collect empirical data from which to analyse Viral Marketing within social networking sites and detect useful information for the practical use of Viral Marketing. The results of the analysis show the accelerating influence of social networking sites and other factors regarding the effectiveness of Viral Marketing. In addition, specific characteristics which make Viral Marketing messages appealing, as well as the preferred types of Viral Marketing messages are illustrated and should help to understand how to create and design an effective Viral Marketing Campaign.

Informacje o książce

Pełna nazwa Viral Marketing within Social Networking Sites
Autor Sven Wilde
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 96
EAN 9783656382775
ISBN 3656382778
Kod Libristo 05283770
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 136
Wymiary 148 x 210 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo