Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Visual Images of Organizations

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Visual Images of Organizations Olga Belova
Kod Libristo: 04334093
Wydawnictwo VDM Verlag, grudzień 2008
Today visual images constitute one of the main§channels of communication between public and§organiza... Cały opis
? points 219 b
374.02
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


2000 Colour Combinations Garth Lewis / Miękka
common.buy 92.52
Making Natural Liquid Soaps Catherine Failor / Miękka
common.buy 61.21
Feminine Anarchy 1 Amanda James / Twarda
common.buy 179.15
Wells Jenna Butler / Miękka
common.buy 91.02
Casebook of Social Change in Developing Areas Arthur H. Niehoff / Miękka
common.buy 285.89
Comic Character Timepieces Nancy Thomas / Twarda
common.buy 269.18
Economic and Social Structure of Mauritius James E. Meade / Twarda
common.buy 276.18
Valor de los Sistemas Empresariales Patricio Ramirez Correa / Miękka
common.buy 374.02
Unitarianism H. G. Spaulding / Miękka
common.buy 133.64
Pray with Your Eyes Open Richard L. Pratt / Miękka
common.buy 75.02

Today visual images constitute one of the main§channels of communication between public and§organizations. But what do we know about ways in§which visual messages are perceived and understood?§What role do authors, viewers, context of viewing and§images play in the production of meaning? What are§the methods of visual analysis? This book addresses§these questions on both theoretical and empirical§levels. It takes issue with traditional semiotic§approaches which assume that we make sense of the§visual in a rational and disembodied manner and that§meanings are exchanged between authors and viewers of§images in a unidirectional way. This study suggests§that the nature of visual sense-making is far more§complex. It is argued, with reference to§Merleau-Ponty and Bakhtin s phenomenological§writings, that vision represents a multi-directional§and experiential engagement with the world, and that§meanings arise in an embodied, contextualised and§profoundly social interaction between beings and§things. These propositions are further explored§through a detailed analysis of advertising images.§This book is of interest to anyone who wants to§understand how visual communication works.

Informacje o książce

Pełna nazwa Visual Images of Organizations
Autor Olga Belova
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 240
EAN 9783639091861
ISBN 3639091868
Kod Libristo 04334093
Wydawnictwo VDM Verlag
Waga 327
Wymiary 152 x 229 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo