Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Visual Merchandising

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Visual Merchandising Louisa Larocci
Kod Libristo: 01251711
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, czerwiec 2013
Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual... Cały opis
? points 531 b
901.98
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
ANNIE ON MY MIND Nancy Garden / Miękka
common.buy 43.46
TOP
Show Your Work! Austin Kleon / Miękka
common.buy 53.14
TOP
Faithless Karin Slaughter / Miękka
common.buy 46.85
Geometry of Design 2nd Ed Kimberly Elam / Miękka
common.buy 87.64
#Girlboss Sophia Amoruso / Miękka
common.buy 47.35
My Mad Fat Diary Rae Earl / Miękka
common.buy 51.34
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 216.16
Andy Warhol Pocket Planner Andy Warhol / Pamiętnik
common.buy 83.25
Wyprzedaż
Fashion Marketing 3e Mike Easey / Miękka
common.buy 143.87
Rome's Economic Revolution Philip Kay / Miękka
common.buy 226.63
Wrecker Clive Cussler / Miękka
common.buy 47.75
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 230.72
Fashion Marketing Marianne Bickle / Miękka
common.buy 560.76

Situated at the crossroads of visual culture and consumerism, this essay collection examines visual merchandising as both a business and an art. It seeks to challenge that scholarly ambivalence that often celebrates the spectacle but denies the agenda of consumerism. The volume considers strategies in the imaging of selling from the mid nineteenth century to the present, in terms of the visual interaction that occurs between the commodity and the consumer and between body and space. Under the categories of Promotion, Product and Place, contributors to the volume examine the strategies in the presentation of retail goods and environments that range from print advertising to product design to store display and architecture. Visual Merchandising: The Image of Selling is located directly at the nexus of business practice and cultural myth, where the spectator never loses sight of their status as buyer and the object of desire is always still a commodity.

Informacje o książce

Pełna nazwa Visual Merchandising
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 272
EAN 9781409426974
ISBN 1409426971
Kod Libristo 01251711
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 722
Wymiary 239 x 166 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo