Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Visual Thinking for Information Design

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Visual Thinking for Information Design Colin Ware
Kod Libristo: 36325243
Wydawnictwo Elsevier LTD, Oxford, sierpień 2021
Visual Thinking for Information Design, Second Edition brings the science of perception to the art o... Cały opis
? points 200 b
339.86
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
One Piece (Omnibus Edition), Vol. 26 Eiichiro Oda / Miękka
common.buy 59.43
TOP
Sunstone, Volume 7 / Miękka
common.buy 69.50
TOP
Crochet Cafe Paige Tate & Co / Miękka
common.buy 73.59
TOP
Darkdawn Jay Kristoff / Twarda
common.buy 101.31
TOP
Worlds of Wonder Johanna Basford / Miękka
common.buy 62.72
TOP
Music Theory Nicolas Carter / Miękka
common.buy 70.90
Wuthering Heights Emily Bronte / Twarda
common.buy 61.52
Blade Runner 2049 - Interlinked - The Art Tanya Lapointe / Twarda
common.buy 161.15
Machine Learning Design Patterns Sara Robinson / Miękka
common.buy 227.77
Fascinators / Miękka
common.buy 41.28
Photography of Game of Thrones Insight Editions / Twarda
common.buy 273.74
One Color a Day Sketchbook / Pamiętnik
common.buy 43.17
Kingdom of the Wicked Kerri Maniscalco / Twarda
common.buy 72.19
Japanese Wonder Knitting Gayle Roehm / Miękka
common.buy 58.83

Visual Thinking for Information Design, Second Edition brings the science of perception to the art of design. The book takes what we now know about perception, cognition and attention and transforms it into concrete advice that students and designers can directly apply. It demonstrates how designs can be considered as tools for cognition and extensions of the viewer’s brain in much the same way that a hammer is an extension of the user’s hand. The book includes hundreds of examples, many in the form of integrated text and full-color diagrams. Renamed from the first edition, Visual Thinking for Design, to more accurately reflect its focus on infographics, this timely revision has been updated throughout and includes more content on pattern perception, the addition of new material illustrating color assimilation, and a new chapter devoted to communicating ideas through images. Presents visual thinking as a complex process that can be supported in every stage using specific design techniquesProvides practical, task-oriented information for designers and software developers charged with design responsibilitiesIncludes hundreds of examples, many in the form of integrated text and full-color diagramsSteeped in the principles of “active vision,” which views graphic designs as cognitive toolsFeatures a new chapter titled Communicating Ideas with Images that focuses on a new emerging theory of human cognition and how that theory, which deals with the construction and refinement of predictive mental models in the mind, provides a solid foundation for reasoning about what should go into a presentation

Informacje o książce

Pełna nazwa Visual Thinking for Information Design
Autor Colin Ware
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2021
Liczba stron 224
EAN 9780128235676
Kod Libristo 36325243
Wydawnictwo Elsevier LTD, Oxford
Waga 477
Wymiary 191 x 235 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo