Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Western Fashion Advertising in Mainland Urban China

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Western Fashion Advertising in Mainland Urban China Lisa Scharoun
Kod Libristo: 07085993
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
This book addresses the idea of western fashion advertising and its implied effects on identity and... Cały opis
? points 177 b
301.59
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Epochen Moderner Literatur Gerhard Plumpe / Miękka
common.buy 216.16
International Who's Who In Music Sean Tyler / Twarda
common.buy 1 468.79
Colonial Frontier Novels Joseph a Altsheler / Twarda
common.buy 144.34
Joy Cometh in the Morning Patricia A Lewis-McNeil / Miękka
common.buy 65.81
HIV/AIDS Patrick Guilfoile / Twarda
common.buy 230.27
Tourism and Archaeology Cameron Jean Walker / Twarda
common.buy 862.08
Benny Blu, Unser Planet - Wald Gudrun-Aimée Spalke / Karta
common.buy 18.20

This book addresses the idea of western fashion advertising and its implied effects on identity and values of young people in contemporary Mainland urban China. Through an in-depth analysis of current fashion magazines and outdoor advertising, survey of Chinese urban youth and personal interview of this group, this thesis relays the large scope and reach of western advertising in urban China as well as perceptions and responses to this form of advertising. Survey and interview of contemporary Chinese youth gives the picture that western fashion advertising has saturated this community and communicates the concepts of advertising as a site for cultural change. Self-image concerns are discussed with suggestions of ways to create more culture-specific advertising and marketing campaigns that meld with Chinese cultural values.

Informacje o książce

Pełna nazwa Western Fashion Advertising in Mainland Urban China
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 240
EAN 9783659282737
Kod Libristo 07085993
Waga 374
Wymiary 150 x 220 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo