Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

What does it mean to be a Woman in a Post-modern World?

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka What does it mean to be a Woman in a Post-modern World? Angelique Karin Haber
Kod Libristo: 06901675
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2009
Advertising has become a main force of socialization. It takes a significant part in the constructio... Cały opis
? points 110 b
187.61
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Wissensmanagement Jenny Amelingmeyer / Miękka
common.buy 400.87
Regional Policy / Miękka
common.buy 418.23
Where Do I Belong? Archana Painuly / Miękka
common.buy 96.59
Shock, Sepsis, and Organ Failure Heinz Redl / Miękka
common.buy 516.53
Dermal Lymphatic Capillaries J. Daroczy / Miękka
common.buy 261.85

Advertising has become a main force of socialization. It takes a significant part in the construction of identities and therefore, a critical examination of its communicated messages is mandatory. The present research is the first to compare Israel and Germany in the context of women's identities' representations. With the help of quantitative, semiotic, and narrative research methods, the advertisements in popular women's magazines are critically analyzed regarding their cultural values, their meanings, and their constructions of femininity. In the quantitative part, around 500 advertisements are analyzed for each country. The emerging similarities and differences are the basis for a critical exploration of feminine identity representations in both societies. The emerging results reveal that despite the increasing globalization of advertisements, local representations of women's identities account for significant differences. The findings can serve as a basis for further research regarding women's identities' representations in advertising as well as for implementations in policy-making and marketing decisions.

Informacje o książce

Pełna nazwa What does it mean to be a Woman in a Post-modern World?
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 116
EAN 9783838395999
Kod Libristo 06901675
Waga 191
Wymiary 150 x 220 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo