Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

What Teachers Think

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka What Teachers Think Peter Chan
Kod Libristo: 06824651
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2008
Many teacher educators believe multimedia cases can§improve teacher development because of these cas... Cały opis
? points 156 b
265.97
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Pharmacy William N. Kelly / Twarda
common.buy 371.68
Meine neuen Ideen zur Schachprogrammierung Michail Botwinnik / Miękka
common.buy 284.81
Nonlinear Functional Analysis and its Applications Eberhard Zeidler / Twarda
common.buy 1 302.84
Student Attitudes / Twarda
common.buy 1 137.99
Securing Converged IP Networks Macaulay / Twarda
common.buy 595.87
Le R glement Pr ventif O.H.A.D.a Céline Ndongo / Miękka
common.buy 253.20
Ladies, Knights and Magic Spells Folco Zanobini / Miękka
common.buy 38.78
He Iti Ranei Ahau? Philipp Winterberg / Miękka
common.buy 52.35
Synergiemanagement Und Akquisitionserfolg Stefan Reißner / Miękka
common.buy 284.81
Le Taux de Change Au Maroc Fatiha Regragui / Miękka
common.buy 474.70
On Prayer B Yin R / Miękka
common.buy 65.61

Many teacher educators believe multimedia cases can§improve teacher development because of these cases §potential in facilitating the acquisition of complex,§ill-structured knowledge needed for classroom§teaching. However, there is a general lack of§evidence on how cases impact thinking and practice of§teachers, and the evidence for multimedia cases is§even more sparse. Hence, the current study explores§the cognitive activities of several teachers before,§during, and after their interaction with video§ethnography, a specific form of multimedia cases. It§employs grounded theory to discover embedded meanings§and relationships that emerge from descriptive data.§Findings of the study include the identification of§categories of cognitive activities revealed in§teachers thinking and patterns that emerged from§case studies of individual participants. Using§cross-case analysis, four theoretical propositions§are generated to describe the cognitive development§process and its two influencers: learning orientation§and beliefs/experiences. The study has implications§for improving technology use in teacher development,§production of multimedia cases, and research on§case-based pedagogy.

Informacje o książce

Pełna nazwa What Teachers Think
Autor Peter Chan
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 152
EAN 9783639162332
Kod Libristo 06824651
Waga 219
Wymiary 154 x 220 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo