Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

When Digital Becomes Human

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka When Digital Becomes Human Steven Van Belleghem
Kod Libristo: 08013028
Wydawnictwo Kogan Page Ltd, kwiecień 2015
Consumers are adopting new technologies faster than ever, and their expectations of companies are ra... Cały opis
? points 97 b
165.30
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Sales and Operations Planning The How-To Handbook Thomas F Wallace / Miękka
common.buy 287.17
Supplying War Martin Van Creveld / Miękka
common.buy 140.72
Customers the Day After Tomorrow Steven Van Belleghem / Miękka
common.buy 162.09
. ( 1871 .). Vladimir Stepanovich Ikonnikov / Miękka
common.buy 80.34
Counterplay Robert Tanenbaum / Miękka
common.buy 162.09
Guide to Supply Chain Management Colin Scott / Twarda
common.buy 429.91
When Digital Becomes Human Steven Van Belleghem / Twarda
common.buy 518.48
Zapowiedź
Rump Parliament 1648-53 Blair Worden / Twarda
common.buy 210.03
ADA Dolores M Lott / Twarda
common.buy 93.18
RFID Security and Privacy Dirk Henrici / Twarda
common.buy 798.44
Crude Policy Joel Albert / Twarda
common.buy 100.20
Raymond Harry Moreland / Miękka
common.buy 112.84
Goal Setting for Losers Mike Shaw / Twarda
common.buy 142.73
New Beginnings Micheal J Smith / Miękka
common.buy 83.75

Consumers are adopting new technologies faster than ever, and their expectations of companies are rapidly increasing. For example, in a global market study 73% of respondents stated that even when a company's digital channels work perfectly, they still want access to a real person.Steven Van Belleghem offers a strategic guide to combining a business's two most important assets -- its people and its digital strengths -- to create and maintain successful customer relationships. He shows marketing managers, directors and commercial decision makers how to positively transform customers' digital experiences by adding "heart" and a human touch, arguing that customer experience is vital to an organization's competitive advantage. He covers the latest issues in digital marketing and CRM including: omnichannel and multichannel experiences, big data and predictive analytics, privacy concerns, and crowdsourcing.Packed with examples from recognizable companies such as Amazon, Nike and Starbucks, the book presents a clear model that illustrates how to integrate an "emotional" layer in any digital strategy to achieve consumer engagement and loyalty.

Informacje o książce

Pełna nazwa When Digital Becomes Human
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 208
EAN 9780749473235
ISBN 0749473231
Kod Libristo 08013028
Wydawnictwo Kogan Page Ltd
Waga 322
Wymiary 157 x 231 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo