Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Why Study the Media?

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Why Study the Media? Roger Silverstone
Kod Libristo: 04686198
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, październik 1999
'It's easy to be snobbish about media culture; the great merit of Roger Silverstone's book is to mak... Cały opis
? points 561 b
954.54
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Schwarze Salbe Adrian Jones / Miękka
common.buy 88.91
Love's Winning Plays Inman Majors / Miękka
common.buy 73.84
Dictionary of Literary Biography Sam Riley / Twarda
common.buy 2 484.81
Ghouls Chris James / Miękka
common.buy 62.36
Sonata for clarinet and cello Phyllis Tate / Nuty
common.buy 68.05
Lobgesange und Psalmen Friedrich Wolters / Miękka
common.buy 99.79
The Moral Philosophy Of The Jesuits René Fulop-Miller / Miękka
common.buy 96.59
Telling It to the Judge Arthur J. Ray / Miękka
common.buy 154.77
Controlling in Der Konsumguterindustrie Michael Buttkus / Miękka
common.buy 238.60
Vertrauen Elli Michler / Miękka
common.buy 31.63

'It's easy to be snobbish about media culture; the great merit of Roger Silverstone's book is to make the reader understand just how important that culture is' - Richard Sennett, New York University. 'A remarkable book which argues for a new paradigm for the study of the media' - Daniel Dayan, Centre National de la Recherche. 'A persuasive and sophisticated discussion of the role of the media in modern life at the threshold of the twenty-first century' - Ellen Seiter, University of California. 'A very important book, one that moves media theory and argument on at long last. This is an attempt to get people to think differently about the media - not just when they are writing essays, but also when they are arguing about media in everyday life' - Simon Frith, University of Stirling.The centrality of the media, all media, to human experience - from the conduct of everyday life, to the exercise of power, to the creation of culture - is inescapable. We live in an intensely mediated world. Yet the academic study of the media has rarely made its own insights accessible and relevant to those outside its own limited sphere. Indeed it is constantly under attack for its lack of rigour, apparent failure to address the needs of industry and its inability to tell us anything substantive about the world in which we live. Written as a manifesto and in order to set a new intellectual agenda, "Why Study the Media?" argues for the importance of the media in our culture and society and the consequent necessity of taking the media seriously as an object of enlightened but rigorous investigation. At once human and humane, "Why Study the Media?" will be welcomed by all those in search of new ways of thinking about our mediated world.

Informacje o książce

Pełna nazwa Why Study the Media?
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 1999
Liczba stron 176
EAN 9780761964537
ISBN 0761964533
Kod Libristo 04686198
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 420
Wymiary 156 x 234 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo