Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Window Display

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Window Display Tony Morgan
Kod Libristo: 04426360
Wydawnictwo LAURENCE KING PUBLISHERS, wrzesień 2010
A showcase of the most exciting, innovative and successful window displays worldwide, this book offe... Cały opis
? points 116 b
197.43
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Why We Buy Paco Underhill / Miękka
common.buy 64.93
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 217.07

A showcase of the most exciting, innovative and successful window displays worldwide, this book offers inspiration and guidance to visual merchandisers and retailers who need to create eye-catching window designs that will increase sales. Stores have to deliver their merchandise in a competitive, imaginative and distinctive style, and never more so than now, when consumers have less to spend. The challenge is not only to grab customers attention and encourage them to shop, but to promote a stores brand and keep shoppers informed of fashion trends. Seven chapters cover key topics for the visual merchandiser, each with a gallery of photographs of stores in Belgium, Spain, Italy and Hong Kong as well as London and New York demonstrating how and why each window is successful. Colour is a great tool to promote a trend, Seasonal Windows exploit the key shopping seasons and encourage the buying of gifts, while following Trends, in fashion, food or homewares, and translating them quickly into a window display is a key skill for a visual merchandiser. Graphics and Photography are cost-effective and efficient tools for delivering a message or inform the customer, or use Lighting to add drama, whether spotlighting products or flooding an entire window. Theatre shows off exuberant and avant-garde displays created to wow an audience of passers-by. Quirky Windows allow the merchandiser to realise their wildest ideas, with spectacular results.

Informacje o książce

Pełna nazwa Window Display
Autor Tony Morgan
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 192
EAN 9781856696852
ISBN 1856696855
Kod Libristo 04426360
Waga 981
Wymiary 218 x 280 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Twarda
common.buy 138.20
Visual Merchandising, Third edition Tony Morgan / Miękka
common.buy 115.44
Roman Centurions 753-31 BC Raffaele DAmato / Miękka
common.buy 67.24
Store Design and Visual Merchandising Claus Ebster / Miękka
common.buy 79.57
Visual Merchandising and Display Martin M. Pegler / Miękka
common.buy 510.02
Field Visual Merchandising Strategy Paul Russell / Miękka
common.buy 124.47
Pro C# 5.0 and the .NET 4.5 Framework Andrew Troelsen / Miękka
common.buy 344.35
Visual Merchandising Tony Morgan / Miękka
common.buy 231.90
Unabomber / Miękka
common.buy 68.44
Decision Assessment and Counseling in Abortion Care Alissa C. Perrucci / Twarda
common.buy 533.37
Essays on Plato's Psychology Christopher Bobonich / Twarda
common.buy 726.40

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo