Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Winners Take All - The 9 Fundamental Rules of High Tech Strategy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Winners Take All - The 9 Fundamental Rules of High Tech Strategy Tony Seba
Kod Libristo: 08849515
Wydawnictwo Lulu.com, listopad 2006
High Tech-based markets move so fast that getting things right becomes infinitely more important tha... Cały opis
? points 53 b
90.31
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Art of Japanese Joinery Kiyosi Seike / Miękka
common.buy 91.50
TOP
We Hunt the Flame Hafsah Faizal / Miękka
common.buy 47.39
TOP
Persona 4 Volume 5 Atlus / Miękka
common.buy 51.98
TOP
Darkness That Comes Before Scott R. Bakker / Miękka
common.buy 47.39
Vietnam and Cambodia Recalled William Frederick M D Sleigh / Twarda
common.buy 128.93
Migration and Persecution Karin Bell / Miękka
common.buy 178.23
Global Standards and Publications, Edition 2014/15 Van Haren Publishing / Miękka
common.buy 123.14
Pictograph Melissa Kwasny / Miękka
common.buy 58.97
Lesereise Georgien Georges Hausemer / Twarda
common.buy 55.78
Lehre starkt Forschung Isabel Steinhardt / Miękka
common.buy 285.01

High Tech-based markets move so fast that getting things right becomes infinitely more important than it used to be. Category winners increasingly take it all (market share, revenues, profits, growth, market valuation) while others fight for whatever is left. The good news is that there are 9 really simple rules that companies can follow to help them be successful in tough times. These rules have been used by companies such as Google, Apple, Symantec, Salesforce.com, Netflix, Intel, Dell, Texas Instruments, and Microsoft. This book shows how these winners have applied these rules strategically to gain competitive advantage. It also shows practical tools that the entrepreneur and the product and corporate managers can use to implement the rules. These 9 Rules apply to small and large companies; product, service, web, and innovation-based companies; consumer and enterprise-oriented companies. They apply at the beginning, middle, and end of the product lifecycle

Informacje o książce

Pełna nazwa Winners Take All - The 9 Fundamental Rules of High Tech Strategy
Autor Tony Seba
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 264
EAN 9781847289537
ISBN 9781847289537
Kod Libristo 08849515
Wydawnictwo Lulu.com
Waga 406
Wymiary 228 x 154 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo