Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Winning At Innovation

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Winning At Innovation Fernando Trias de Bes
Kod Libristo: 05349124
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, styczeń 2015
Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologie... Cały opis
? points 110 b
187.71
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
So. Many. Stickers. Workman Publishing / Miękka
common.buy 37.87
TOP
Big Little Lies MORIARTY LIANE / Miękka
common.buy 42.99
TOP
Writers & Lovers / Miękka
common.buy 42.99
TOP
The Intuitive Night Goddess Tarot Linzi Silverman / Karty
common.buy 104.32
TOP
Inside Your Japanese Garden Sadao Yasumuro / Twarda
common.buy 89.69
Hokusai Manga Katsushika Hokusai / Miękka
common.buy 123.46
Strategy Book Max Mckeown / Miękka
common.buy 70.04
British Amphibious Assault Ships Edward Hampshire / Miękka
common.buy 60.82
Masterpieces of Fantasy Art Dian Hanson / Twarda
common.buy 690.22
Coffee Jonathan Morris / Twarda
common.buy 60.82
Magnum Manifesto Clement Cheroux / Twarda
common.buy 206.65

Innovate or Die! Companies that cannot innovate and develop new products, strategies and technologies to keep ahead in today's fast paced market will not succeed. Winning at Innovation presents a ground breaking new model for successful marketing advancement from two world-leading experts in marketing and innovation, Fernando Trias de Bes and Philip Kotler. Innovation is a responsibility normally assigned to R&D departments but this is not enough. Companies need a systematic framework so innovation can occur at any level of the organization. The A-F Model is a step-by-step process for developing a successful culture of innovation, bringing together the different individuals and groups across the organization for ideas to be created, developed and implemented. Offering flexibility, the model allows a back and forth flow of ideas and creativity to adapt to changing circumstances. Using this model, companies can learn how to make their innovation processes more effective, more sustainable, and more successful. Innovation must be a priority for organizations who want to be ready to grow and develop in post-recession economies. Trias de Bes and Kotler present a unique model for innovation for all companies that want to succeed in the global field.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo