Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Writing for Interaction

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Writing for Interaction Linda Newman Lior
Kod Libristo: 01260630
Wydawnictwo Elsevier Books, kwiecień 2013
Writing for Interaction focuses on the art of creating the information experience as it appears with... Cały opis
? points 115 b
195.92
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Fashionpedia Fashionary / Twarda
common.buy 164.25
TOP
On Writing Well William Zinsser / Miękka
common.buy 69.54
Brigáda zatracených Margaret Weis / Książka
common.buy 30.06
Oběť blahobytu Petr Šmindl / Miękka
common.buy 23.34
Hry s příběhem Zločin a trest Karel Černín / Miękka
common.buy 32.96
Uncle Jack and the Meerkats Jane Cadwallader / Miękka
common.buy 23.74
Mechatronic Systems Design Klaus Janschek / Twarda
common.buy 518.74
Final Storm Jeff Shaara / Miękka
common.buy 64.73
Die Wirklichkeit des Geistes Michael Quante / Miękka
common.buy 80.97
Zapowiedź
Chelsea On This Day Mike Donovan / Twarda
common.buy 47.09
Wiley Tax Preparer - A Guide to Form 1040 The Tax Institute at H&R Block / Miękka
common.buy 208.55
Zapowiedź
Sri Lankan Flavours Channa Dassanyaka / Miękka
common.buy 83.68
Dynamic Sun A. Hanslmeier / Twarda
common.buy 618.06

Writing for Interaction focuses on the art of creating the information experience as it appears within software and web applications, specifically in the form of user interface text. It also provides strategies for ensuring a consistent, positive information experience across a variety of delivery mechanisms, such as online help and social media. Throughout this book, you'll learn simple techniques for writing consistent text with the right tone, how to select content delivery mechanisms, and how straightforward, clear layouts help your customer interact with your application. Divided into five sections, the book completely covers the information experience design process from beginning to end. You'll cover everything from understanding your users and their needs, to creating personas, designing the IX strategy, creating your information, and evaluating the resulting information experience. This is your one-stop reference for information experience! It illuminates writing principles and practices for use in interactive design. It includes examples, checklists, and sample processes, highlighting practical approaches to designing the information experience. It provides the complete picture: understanding customer needs, creating personas, and writing the text appearing within the user interface.

Informacje o książce

Pełna nazwa Writing for Interaction
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 292
EAN 9780123948137
ISBN 0123948134
Kod Libristo 01260630
Wydawnictwo Elsevier Books
Waga 676
Wymiary 191 x 237 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo