Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Writing for Museums

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Writing for Museums Margot A. Wallace
Kod Libristo: 04796825
Wydawnictwo Rowman & Littlefield, październik 2014
Words are everywhere in the museum. Amidst all the visual exhibits, and in many non-exhibition areas... Cały opis
? points 146 b
248.77
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Justine oder Die Leiden der Tugend Marquis de Sade / Miękka
common.buy 80.36
Computational Electromagnetics Allen Taflove / Twarda
common.buy 974.47
Special Edition Daniel Einstein / Twarda
common.buy 1 293.24
Wittgenstein's Religious Point of View Tim Labron / Miękka
common.buy 285.16
Hausmittel für die ganze Familie Cosima Bellersen Quirini / Miękka
common.buy 62.21
Diagnose Krebs Martin Cunow / Miękka
common.buy 121.44
Verwaltete Schule Michael Geiss / Miękka
common.buy 215.47

Words are everywhere in the museum. Amidst all the visual exhibits, and in many non-exhibition areas, swarm a host of words, talking to a vast swath of people in ways that visuals cannot. Signage at the information desk, brochures, exhibition videos, guided tours, membership materials, apps, and store labels: in a multi-screen world, where information explodes in every corner of the field of vision, clarity comes from the presence of words among the feast of visuals, helping contemporary audiences feel at home. Research bears out the need for a range of learning tools and it's not just visitors who benefit from verbal cues; donors, educators, community partners, and volunteers will all engage more effectively with the museum that explains its brand mission with good writing. Whether written by administrators, staffers, freelancers, or interns, words are delivered by people in your museums with the knowledge, to be interpreted by strangers. Your story is told everywhere, and with each narration it reinforces your brand; hopefully every single word reflects your brand. If you ever wished for a good writer, right on staff, ready to take on project, major or routine, here's the help you're looking for. Each chapter tells how to put into words the stories you need to tell including: *Annual reports *Blogs *Brochures *Exhibition videos *Guided tour scripts *Collateral programming talks *Marketing plans *Proposals to community partners *Public Relations releases *Social Media *Solicitation letters *Surveys *Volunteer communications *Website Writing for Museums will help all staff who write better-and result in clearer communication with and education for-all your visitors.

Informacje o książce

Pełna nazwa Writing for Museums
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 258
EAN 9781442227644
ISBN 1442227648
Kod Libristo 04796825
Wydawnictwo Rowman & Littlefield
Waga 406
Wymiary 170 x 230 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo